U21 SM

Home sweet home!
Är trött och relativt nöjd med helgen, en tiondeplats blev det till slut och är faktiskt inte fy skam med tanke på att klubben inte haft lag i U21 på evigheter :) Så en applåd till oss *klapp* ;)
Haha aja har varit roligt iaf och har sett massa bra volleyboll, älskar't! Seriöst när en duktig center smashar, åååh helt amazing!
Sen så kan jag berätta att jag som enda person i laget sov på liggunderlag och sov bäst av alla, haha :M Sen somnade jag även när jag låg på golvet och kollade killarnas final, fint...
Aja kort om helgen som kan sumeras med Awesome!
Nu ska jag sätta mig och läsa i den skumma men väldigt söta boken jag lånade av Andreas; The Good Fairies Of New York
Pussar!

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0