sand, sand och mer sand!

Halloj! Spelat beach nu ikväll, fint vare. Jag, Felicia, Emelie och Andreas, gissa vem jag som vanligt fick spela med...? ;) Ville inte ner i sanden till en början, tro fan att en viss person skulle dra tag i mig och brotta ner mig i sanden, inte okej! Men men, fina bollar, fick knappt över bolljäveln över nät och förlora rätt stort men gjorde inte så mycket, bara roligt att spela :) Sen satt vi och snacka i sanden och jag blev påhoppad och kittlad...lyckades nästan välta över honom så jag kom loss! Haha aja sen drog alla utom emelie upp till donk1 och snackade och åt glass, jag sa nej tack till en men tro fan att Andreas köper en till mig, aja snällt av honom! Haha Felicia och jag satt iaf sen och berättade om nattkampen och lite annat, shit va vi skratta!
När vi väl drog oss därifrån och hade lämnat andreas vid freja säger Felicia "Glömde han sin paj i bilen eller? Det luktar jävligt mkt!" jag kollar i baksätet men ser inget så konstaterar att det nog bara luktar och att ifall han glömt så äre bara att åka till hans lägenhet och lämna den! Haha tro fan att 1 minut senare ringer han och ba "eeeh, tror jag glömde min paj..." Då bryter vi ihop jag och Felicia, haha så jävla klockrent! Men men bara att vända och lämna den ;)
Haha fin kväll, aja godnatt!
Puss

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0