One-X

Skivan med Three Days Grace jag är kär i, lätt deras bästa (finns dock inte på Spotify)!
Seriöst, låtarna på den är underbara på riktigt! Ska lyssna på den hela kvällen nu har jag bestämt :M Har ju inte bättre för mig så ;) För övrig är ju bandet några jag lyssnar en del på, dem är riktigt bra och gillar deras sound lixom :) Texterna är faktiskt bra med, I hate everything about you, why do I love you? - stämde rätt bra förut!
Idag har varit som vanligt iaf, började dock riktigt piss med att spilla ut hela min kopp med te i knät, illa :(
Ska nog för övrigt gå ner och fixa en kopp nu, behöver kurera min hals så kan ju ta mig en kopp och läsa lite ^^
Okej det kör vi på!
Puss!

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0