NO H8

Yep har fortfarande det skrivet på min hand, No Hate. Ogillar människor som nedvärderar homo-, bi- och transsexuella. Kan ju säga att jag är uppväxt med släkt som ryggar tillbaka lite när t.ex. 2 killar hånglar, specielt min pappa blir helt förstörd när han ser det i t.ex. film. Jag blir faktiskt förbannad på att han är så himla främlingsfientlig på så sätt, på samma sätt som han inte gillar människor som ser annorlunda ut... Jag är ju snarare tvärt om, gillar människor som vågar stå ut och är lite udda, ofta dem som är trevligast och som passar mig lixom (:
Anyways har jag varit förbannad på vår biträndade rektor idag igen, suttit och skrikit och känt hur ilskan bubblar inom mig, hade nog kunnat smälla till någon!
Okej ska lugna ner mig lite, låter Bonos röst fylla huvudet...
When all you got is hurt
One love
One blood
One life
You got to do what you should
One life
With each other
Sisters
Brothers
One life
But we're not the same
We get to
Carry each other
Carry each other
When all you got is hurt
One love
One blood
One life
You got to do what you should
One life
With each other
Sisters
Brothers
One life
But we're not the same
We get to
Carry each other

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0