klump i magen

Kanske bara jag som är löjlig men läste precis en grej som gjorde att jag fick en enorm klump i magen, kanske inget att oroa sig för men vet ju inte och kommer inte bli lugn förän jag vet...
Vad det gäller vill jag inte ta upp för vet ju inte om det stämmer men är i alla fall sjukt orolig nu, måste ta reda på om det stämmer...
Btw, sitter och läser om twin towers och 11/9 -01, visste ni att south tower kollapsade och blev till "damm" på 11 sekunder! Fattar ni, 11 SEKUNDER! Helt sjukt, får rysningar och obehagskänslor när jag kollade på filmer från den dagen, ush! Men men, ska kolla vidare på info om det och se om jag kan hitta mer spännande läsning, kanske borde hålla min muntliga redovisning om det..?
Puss

Feedbacks ;)
Postat av: rebecka

det första?

2011-05-06 @ 09:11:29
URL: http://themostradicalthingtodo.blogg.se/

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0