It takes a fool to remain sane

Sitter och knarkar The Ark, haha hade jag inte ens tanken att göra för ett år sen! Men ja älskar dom lite faktiskt, blir glad av musiken och väcker minnen lixom.
För övrigt måste jag säga hur glad jag är att jag glömde idrottskläder idag, gå en promenad och sen fastna vid spåren och prata, som så många gånger tidigare. Det är fint att ha en sån vän, känns skönt att veta att jag faktiskt inte är ensam med alla tankar och funderingar.
Sen så kom jag hem och möttes av mormor och morfar, suttit och pratat med min älskade morfar i en timme typ sen la vi oss i solen och somnade, jag håller på att bli precis som honom!
Nu ska jag cykla en sväng med mamma,
Puss

Feedbacks ;)
Postat av: rebecka

haha lol :p

men det var trevligt!

2011-05-10 @ 19:06:46
URL: http://themostradicalthingtodo.blogg.se/

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0