Tränar (as usual) | New shoes

Drar iväg och tränar snart, hunnit med att kolla top model och project runway och sova lite! Nu ska jaga bara byta om och dra iväg med Otto :D
Just det, min söta lilla mamma kom hem med ett par nya Converse till mig idag, mitt 4e par "original-converse" altså svarta med vit kant och "hög" sula ;) Har ju tidigare haft ett par blåa i samma modell och så har jag ju mina randiga utan skaft och dom helsvarta i light-versionen :) Dock börjar lighten gå sönder lite men tänker ha dem ett tag till fast skönt att ha dom andra som back-up, vill ju inte alltid ha randiga även om jag ääääääälskar dem! ;D
Converse överhuvudtaget altså är heeelt underbart, älskar dem! <3
Älskar alla skor men seriöst är något speciellt med att öppna lådan till ett par sprillans nya Converse! :3
Aja måste sticka,
Pussar ;*

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0