Toppen dag!

Troooots att jag inte träffade Joel har dagen varit riktigt toppen! Suttit hemma och chillat fram till ungefär 20 i 4 då man traskade mot tåget i blåsten. Plockade upp Ottilia på vägen oxå såklart! Men men skulle i alla fall vara i stan till 5 så fick sitta och tjöta i hallen en stund sen börja värma och spela match mot RIG, rätt jämnt blev det ändå trots förlust med 4-0 i set (: Spelde 3/4 set och tycker jag gjorde ganska bra ifrån mig, stolt! Direkt efter var det bara att förflytta sig in till b-hallen och träna med a-laget, go träning asså! En av mina bättre på läääänge! :D
Och just det, innan träning kom en som har hand om rig in och sa att hon ville byta några ord med mig och jag blev livrädd och tänkte typ "Shit dom har insett hur dålig jag är och ångrat sig!!" men nej så var de ju såklart inte! Hon skulle bara kolla om jag ska flytta in i lägenheterna i höst och ja det ska jag ju! :)
Nu tänker jag faktiskt sova, godnatt! :)

Feedbacks ;)
Postat av: LINA SANDSTRÖM - NYBLOGG!!

helt okej :D

asså det var inte riktigt min dag idag, så ah.. haha gjorde inte direkt mitt bästa.

2011-03-24 @ 07:31:03
URL: http://linasandstrm.blogg.se/
Postat av: LINA SANDSTRÖM - NYBLOGG!!

annars verkar det vara jätte kul :D

2011-03-24 @ 07:31:26
URL: http://linasandstrm.blogg.se/

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0