S(atans)J(ärnvägar)

Återigen var tåget sent idag när jag olle och becka skulle till Skövde, först 25 min, sen 40 så vi satt där och sen när 50 min hade gått kmr det fram en kille som oxå skulle med tået och bara "Jag tror tåget är inställt för jag kollade hemsidan och det stod inget om det här tåget, bara om nästa..."
Nehepp tänkte vi, får la ta bussen till fkp och hänga där en stund då, sagt och gjort!
Blev att vi satte oss på Marco Polo, dom delade en pizza och jag drack cola och så snacka vi, massor! Va jättetrevligt verkligen :D Får göras om ;)
Så ett bra slut på en skitkass em :)
Sen färgade jag håret förut med, rätt mörk igen, gillas! :D
Aja Puss

Feedbacks ;)
Postat av: rebecka

ägde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-03-30 @ 20:42:53
URL: http://likemortalsdo.blogg.se/

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0