Oh happy day!

Drog iväg och träffade polare idag då, gött att komma hemifrån! Mår så himla bra av att komma ut lite, hihi roligt att man lyckades förvirra Rebecka med och sen dissa henne lite, mohahaha :'D
Kom hem typ 10 över 6 och brorsan är med kompis och mamma är i GBG så pappa fråga om jag ville ha Thai-mat och jag sa att om d fanns vårrullar så och det gjorde d, lucky me :3
Sååå goott vare! I alla fall nu sitter jag här och vid 9 ska jag kolla film (eller kanske börja med ngn vid 8) och väljer mellan Alice i Underlandet som jag redan sett och Finding Neverland som jag inte sett, tror d blir den sistnämnda! :D
Men men är på väldigt gött humör nu, allt känns bra! ;D
Oh just d, va i tidningen idag med, snygging med rödflammigt ansikte och ansträng leende, ehe...
Puss

Feedbacks ;)
Postat av: The Gear

Johanna är bäst! Lista ut vem jag är! ;) :D

2011-03-21 @ 12:32:40

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0