Myskväll!

Suttit hemma hos Ollebolle och myst hela denna lördagskväll, med oss had vi såklart sista delen i vår trio, Salleballe ;* Kollade "Letters To Juliet" med Amanda Seyfred bland annat, toppenfilm! Riktig tjej-film men va skönt som omväxling! :D Sen fastnade vi med Facebook och tror Olivia blev lite kär i en polare ;)
Oh just det, vi var ju inne i stan och köpte godis och sånt att tjocka oss med och då hittade jag...
Coca Cola Cherry!
Tror att dom smakar för jävligt men vill ändå testa, minns när jag smakade på den med Citron, aldrig smakat något vidrigare tror jag! x) Ändå måste jag säga att jag diggar som här burkarna och så, riktigt snygga ;) Funderar på att fixa lite med bilden så färgen kommer fram bättre men det är inget jag orkar nu :) (Klockan är ju trots allt 10 i 1)
Men men ska strax släcka lampan och nana,
Godnatt :*

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0