lever min dröm

Hellu! 1 månad tills jag fyller 16, coolt som fan ;)
Igår va jag ju för övrigt i Arvika hela dagen, gick upp 04.20, åkte hemifrån 04.50 va hemma igen 00.30 ungefär, lagom trött då ;) Men men vi blev 5a och gick till SM, spelade först 3 grupp-spelsmatcher, förlorade dom 2 första som var mot Orion och Kungälv (som blev 2a resp. 1a) men vi spelade ganska bra och tog ett set mot kungälv! :D
Sen spelade vi sista i gruppspelet mot Lindesberg, vi visste redan då att det skulle bli b-slutspel som va va tvugna att vinna så vi tyckte att vi behövde starta positivt och tog en relativt enkel seger mot Lindesberg! Och tro det eller ej, jag fick hoppa in och slå in sista poängen med en chockerande bra spike för att vara jag! :D Stolt säger jag bara! :)
Sen var det match mot Team Valla direkt, promenad-seger asså! Då var klockan runt 4 när vi var klara och vi fick vänta till 7 för att spela "finalen" i b-slutspelet som skulle bli mot arvika eller Lindesberg, fler än jag hoppades på Arvika ;) Men dom förlorade och slutade senare som 7a av 8 lag! Så blev ju att möta Lindesberg igen men vi var överens om att vi absolut inte fick underskatta dom!
Vi fick ju vila ett bra tag inna och jag sov en liten stund sen spelade vi en stundtals grym match och det var verkligen roligt att vara på plan! :D Vann i alla fall och kan ju säga att det blev allmänt jubel i laget ;)
Sen får jag gratta Sara som blev matchens lirare (på sin födelsedag och allt) och Martina som blev det 2 tidigare matcher :) Och stort grattis till Ellen och Martina som kom med i All Star Team som passare och höger! :D
Firade senare på donken där det va levande ljus eftersom det var Earth Hour :)
Bra dag med andra ord och jag kände att jag verkligen gjorde bra ifrån mig! :D
Puss

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0