Jag saknar Dig.

Går det pussla ihop en brusten vänskap? Ibland vill jag ibland inte.
Jag önskar jag vågade fråga, med risk för att få ett drygt svar eller inget alls... Något säger mig att varken jag eller du är redo, att jag ska vänta några månader till men ändå drömmer jag om att bli sams och känna att du lever igen.
Jag vill inte vara arg längre, jag vill kunna säga "hej det var ett tag sen, vill du kanske ses en dag?"
Trots allt litade jag på dig, vår vänskap innan allt det här var stark, även om allt är annorlunda nu så kan man väll få önska? Önska att det gick att pussla ihop vänskapen, knyta nya band istället för dom vi klippte från var sin sida.
För som sagt, jag saknar dig.
Jag vill se dig komma gående mot mig och få ge dig en kram och säga förlåt för det blev som det blev.
Tårarna kommer rinna, jag vet ju det. Hur arg jag än varit så saknar jag dig, jag älskar dig inte som jag gjorde då men minnena finns ju och kommer väckas. Vill fortfarande kunna säga att du är min vän även om vi troligen inte kommer snacka, trots allt har vi stått varandra så nära.
Men jag vågar inte, vågar inte säga det här för det känns som du inte kommer bry dig, som att jag kommer bli sårad igen och jag vet inte om jag orkar mer.
På ett sätt önskar jag att du läste det här för då skulle jag slippa ta tag i det själv och riskera att bli sårad igen men jag vet ju att det inte kommer hända, enda chansen är om någon skulle säga åt dig att läsa men vem skulle göra det? Ingen.
Ändå fortsätter jag hoppas, kanske blir vi sams någon gång men jag hoppas snart för jag saknar dig bara mer och mer för varje dag som går.

Feedbacks ;)
Postat av: rebecka

HAHAHA jag visar inte mina humörsvängningar offentligt :):)

2011-03-12 @ 11:09:35
URL: http://likemortalsdo.blogg.se/
Postat av: Ailoellinor

Site was very helpful. thank you

2012-07-05 @ 11:35:49
URL: http://ailoellinor.blogspoo.com

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0