it makes me so happy

Älskar att prata med människor som är så söta och snälla asså, blir helt fnissig (a) Precis snackat med Joel en stund, helt otroligt va den killen är snäll altså! :) Skulle träffat han imorgon men han hade mycket att göra så får ta det en annan dag, blir säkert bra :D Sen så har jag tänkt dra till Skövde/Tibro en dag och träffa annat folk jag inte träffat på länge! Är ju dock lite upptagen ett tag nu men det får lösa sig, måste träffa folket asså!
Ni ska veta att ni är saknade där borta <3

Nu ska jag snart sova faktiskt, även om det är ledig dag imorgon, behöver ordentligt med sömn för en gångs skull så jag slipper försova mig ;) Haha nej det ska inte hända igen, måste lära mig att klara mig själv, jag menar i höst är jag "on my own". Längtar.
Aja Godnatt-pussar!

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0