Hold on, be strong

Godmorgon! Klockan är 13.55 och jag åt nyss frukost, känns bra! Kompensation eftersom jag fick kasta mig upp halv 10 igår ;) Tycker ändå de va värt det! Behöver komma iväg lite oftare, är dock lite rädd att aldrig kunna träffa Tibro-folket i höst... Kommer inte ha f-kort och dessutom ha fullt upp med volleybollen :(
Måste ju träffa dom, kommer sakna dom så j*******vla mycket annars ju :o
Men det får väll lösa sig, har ju dessutom hela sommaren :D
Och på onsdag är de studiedag, kanske kan träffa nån då! :3 Och sen är det ju snart påsklov, halleluja! Inte allt för långt kvar till sommaren sen ju, längtar mer än någonsin! Kommer ju fortfarande ihåg förra året, minns speciellt en söndag när jag satt på 400an mot Skövde och smsade och skrev "tänk snart är d sommar, då kan vi ses när vi vill". Det om något känns avlägset just nu...
Vill ha tillbaka det där lite, att alltid träffa folk på helgen och må bra, veta att "Yes nu är det fredag, antingen väntar 1 timmes tåg och bussresa eller så kommer han hit." Älskar att alltid se fram emot en helg fylld med vänner, skratt och mys. Det var så himla längsen jag kände sådär...

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0