Hicka | plans for tomorrow

Hallojsing! Sitter här och försöker bli av med hickan, alltid lika irriterande och jobbigt... Tror att någon sitter och tänker på en när man har hicka så kan den som gör det snälla sluta >: Haha nej men skämt åsido, hatar verkligen att ha hicka :(
I alla fall har jag ju studiedag imorgon så ska försöka hitta på något, måste dock vara i stan klockan 5 eftersom jag ska spela träningsmatch mot RIG ;) Får se hur det går men det blir nog bra hoppas jag, fick ju spela hela tiden på träningen, gick center men fick även testa vänster, spännande :D Längtar efter hösten så jag får se vilken position jag får på rig :) Troligen inte center då jag är ganska långsam (a) Men men, vore roligt ändå, älskar att vara center :D
Aja PUSS

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0