Hellu!

Inte allt för långt kvar på skoldagen nu, gött ;)
Har i alla fall HKK fast är klar med recptet så får göra vad jag vill på datan, rätt soft att slippa sitta och plugga hela tiden :) Har SO vid kvart över sen blir det Tyska och troligen kvar ett par timmar i skolan för att va med på "Ellen-gruppen" och hålla Rebecka sällskap innan hennes utvecklingsamtal :D
När jag kommer hem MÅSTE jag skriva klart mina memoarer som ska in imorgon, får hoppas det blir bra! Ska även städa mitt rum så mamma blir nöjd, annars lär hon aldrig låta mig flytta...
Aja men det ska nog lösa sig hoppas jag!

Seeen så vill jag passa på att gratta världens grymmaste Emelie som fyller 16 idag! :D Och nästa helg när man ska på SM-kval fyller 3 andra godingar år, Tvillingarna och Nora :) Synd bara att det troligen bara är Sara som vill åka med på kvalet i Arvika men aja, that's it! ;)
Nej nu blire att kila ut på rast i korridoren (knappst ut på skolgården, trots att solen skiner är det kaaaaaallt! Längtar efter vår nu!)
Pussar ;*

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0