Fika @ Lilla blå

Hellu! Skola as usual idag, kändes ovanligt soft! :)
Anyways efter skolan fick jag med mig en rödtott hem så vi duscha hennes lugg sen drog vi till stationen och ser att tåget är 20 min sent och tar bussen istället! (Tåget blev 40 min sent totalt sen) Men men, mötte Joel i vänthallen i alla fall, var ett tag sen! :) Rebecka drog vidare till Skövde och jag och Joel drog till Lilla Blå och fikade, tog en varm choklad med marsmallows och grädde, nom nom!
Aja trevligt sällskap vare, pratade om nästan allt mellan himmel och jord, gött att få prata måste jag säga ;D
Fick följa Joel ner till stationen sen innan jag tog 1ans buss till gymnasiet och gick ner till Freja hallen och tränade :)
Va rätt snäll mot Andreas idag, duktig jag är (a)
Nu tänker jag sova, godnatt!

Feedbacks ;)
Postat av: rebecka

hahaha random att duscha lugggggggggggggggggggen <3

2011-03-25 @ 16:21:11
URL: http://likemortalsdo.blogg.se/

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0