Dag 20 - Mina rädslor

Det finns nog ett antal, har fobi för ormar, ödlor och grodor, är livrädd för att opereras, hatar tandläkaren, är rädd för att misslyckas, t.ex. i skolan, men mest av allt är jag nog rädd för att bli lämnad helt ensam.
Att inte någon ka finnas där och bry sig, missförstå mig inte, jag gillar att vara själv och ha lugn och ro ibland men att för all framtid bli lämnad ensam och helt oälskad är nog min största rädlsa. Jag vill verkligen hitta kärleken, klart jag har mina vänner och familjen men hitta den där underbara killen som kommer älska mig livet ut. Jag vet att jag bara är 15 (16 om 2 månader typ, wohoo!) men jag känner ändå att jag vill försöka hitta kärleken. I alla fall några små förälskeler på vägen, finns inget bättre än att befinna sig i famnen på någon man älskar och som man vet älskar en tillbaka! :)
PUSSAR!

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0