TRÄNINGSLÄGER

Ååååh vad jag ÄLSKAR att träna. Volleyboll är en drog jag aldrig kan bli fri från.
Har då varit på träningsläger i 6 dagar nu. Tränat minst 5 timmar/dag och mått så himla bra. Lite ont i knän dock men det är sånt man får ta helt enkelt. (Längsta passet ever, 2,5 boll och 1,25 gym, wihiii va trött man va sen.)
Kollat 3 landslagsmatcher oxå, spanat på söta volleyboll-killar med...nom nom. Dom svenska asså...italienarna va... uhm... inte sååå snygga! Haha men åh asså älskar att se bra volleyboll! Sen igår var det ledarmatch, Good Guys vs. Bad Guys, haha tkr att lagen va riktigt bra uppdelade, stämde bra in lixom... ehe (;
Men anyways så vann Good Guys, hejjade faktiskt på dem ^^
Men mja, har även vart lite ledsen och arg under lägret men det är inget jag orkar bry mig mer om nu!
Måste säga att de kommer kännas tomt att inte träna imorgon... aja har ju ett gym-program jag måste köra (;
Nu ska jag smörja mina knän med baby-olja och dra på musik!
Puss!

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0