Slutkörd!

Ah med tjaa!
Passat mina kusiner idag, dem va hos mormor eftersom min moster håller på att flytta in i deras nya hus. Full rulle då kan man ju lätt säga, underbart att få åka hem sen! Dock blev det ingen beach idag :( Kanske imorgon annars troligen måndag... Rätt less på't nu, är alltid få som tränar, oftast jag och Felicia och Ottilia fast hon har ju varit sjuk och så det sista :( Samtidigt vill jag ju absolut inte sluta träna heller och vet att Andreas skulle ge upp då oxå så jaa, får hänga i, i höst blir det ju ändå nytt lag. Ändå längtar jag till Februari typ för då är nästa gång jag får träna inne med dem, inför SM-kvalet.
Sen så satt jag och kollade filmer från förra sommaren, saknar't! Killen på en av filmerna som leker med en fläkt känner jag knappt igen nu men jag saknar honom faktiskt. När jag såg klippet väcktes minnen och igår när jag gick förbi Ringvägen 11 önskade jag verkligen att det var som förut. Ville träffa dem igen och den där killen med humor som alltid fanns där för mig. Han finns inte längre, och nej han är inte död han har bara blivit någon annan. Så är det med alla antar jag, är la knappast den jag var för ett år sedan heller men önskar att jag kunde spola tillbaka och uppleva det där igen. Vill inte ha honom tillbaka nu men samtidigt vet jag ju, jag hittar ingen mer som honom och som en vän sa, ni passade ju faktiskt väldigt bra. Synd att man inte tog bättre vara på tiden.
Klippet är nästan enda minnet jag sparat, inga bilder finns kvar och det jag hade inom mig är nästan utsuddat. Det var dags att å vidare men önskar att vi tillsammans kunde blicka tillbaka och säga "vi hade ju kul" men tror aldrig jag kommer höra honom säga det. Om jag ens hör hans röst någon mer gång, hade glömt hur han lät, glömt detaljerna i hans ansikte och glömt hur hans kramar kändes. Önskar verkligen att allt kunde vara okej.

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0