Packning!

Här packas det för fullt! Imorgon blir det ÄNTLIGEN ösjönäs! Temat i år är "Himlaljus", får se va detta innebär :)
Längtar otroligt mycket efter att träffa folk och bosätta mig i skogen. Bygga vindskydd, diskställ, matbord, arbetsbänk, tvättställ och allt sånt, åh! Dessutom fri från mobilen!! Guuud va skönt det ska bli att slippa tvångstankar om "shit måste ha mobilen, kan ha fått sms!" osv. Ska verkligen bara chilla och må bra nu i en vecka så kommer jag hem skitig men lycklig på söndag ;)
Finns ju inget skönare än att komma in i ett riktigt badrum, tända ljuset, kissa på en riktig toalett och sen duscha när man kommer hem! Åååååååh va jag vill bort nu!
Ikväll ska jag nog för övrigt träna, antingen med laget eller så får jag köra mitt RIG-program själv :) Sen försöka komma i säng i tid, blir nog ändå att prata lite med folk eftersom jag inte kommer höra av dem på en vecka sen :)
Sååå ska förvarna alla att vid ca. halv 10 imorgon kommer jag stänga av min mobil och sen kommer den på söndag em!
Åh just det! Var ju i stan förut med, åkte med endast för att få köra (a' Körde i alla fall med mamma för första gången, gick utmärkt! Det är verkligen enormt roligt att köra bil :)
Aja nu ska jag börja packa ner saker,
Puss!

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0