Jag är friiiiii!

Aldrig någonsin mer behöver jag sätta min fot på Floby Skola!
Dessutom satte vi Carina Milton på plats på avslutningen! Sjöng den där låten trots allt, så jävla bra är vi!! Trodde aldrig det skulle gå emn vi gjorde det! Ikväll är det klassfest med alla 9or, skulle inte gått men åker ut med Bex en stund för att umgås, hoppas det blir bra. Fick även Stipendie i matte, awesome! Och ett oväntat MVG i bild! :o Åh jag är så nöjd! ^^ (Och lite ego just nu men det får man! :M) Haha att jag överlevde dessa år asså, sjukt att det är slut nu! 10 år, och nu behöver jag aldrig mer sätta min fot där! Ååååh så härligt!! Och att vi gjorde en liten revolt på avslutningen gjorde allt så mycket bättre!
Nu är jag pepp på livet. Pepp på allt, gymnasie, träning, sommarlov och såklart morgondagen. Då är det ju på riktigt Sista Natten Mé Gänget. Dock inte Rebecka men kommer se till att träffa henne ändå, går ju inte annars.
Puss på er!

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0