*gäsp*

Riktigt slö tjej just nu! Låg och sov lite lätt förut men blev väckt av att det ringer på dörrn och bara jag hemma just nu så... Kul! Behöver verkligen sova, helt slut i kroppen! :( Vill ha lov nu. Kommer väll dock knappast få sova då heller... Ååå ja vill sova längeee! Ta igen alla missade timmar :o
För övrigt funderar jag på om jag ska orka påbörja den där tjocka boken Andreas hade med sig åt mig... Hmm.
Kan nog va himlans bra men vet inte om jag orkar läsa just nu, behöver få lite tid att slippa tänka, inte haft det sen... jag vet inte när! :s Förra sommaren, typ Juli? Ush känns inge vidare...
Nää kanske borde äta kvällsmat sen sova? Duscha med ja...
Aja pussar!

Feedbacks ;)
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv tänkt att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-19 @ 22:07:49
URL: http://smsalåna.nu

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0