Bonnabränna!

Har jag fått idag! Haha vart ute hela dagen och träffat massa nytt folk, trevligt vare! :D
Spelat lite bandy, vill inte va med så länge eftersom jag suger på't! Haha x)
Men men massa roliga och konstiga människor vart det iaf, precis som det ska vara! :) Hoppas på att träffa dem fler gånger! ^^ Så äre mät!
Imorgon blir det till å sitta barnvakt och om jag har tur kan jag släpa med lite folk ut och spela beach på kvällen, gillas! :D Aja ska chilla vidare med go musik,
Peace Out!

Becka! Videon ovan SKA du se, är från filmen jag tjötar om och sen måste jag även säga att han som sjunger är söööööt! ;)

Feedbacks ;)
Postat av: Rebecka

orkar inte kolla. heh

2011-06-03 @ 22:04:04
URL: http://themostradicalthingtodo.blogg.se/

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0