9/6

Helluuuuu
Vart rätt slö idag, va vaken lite länge i natt (a' Hihi så blir det ibland, tiden går fort när man har roligt!
Sen fick jag inte sova middag för Beckis hängde med hit så satt och kollade lite klipp med henne :) Tog bussen in till stan sen och gick Wetterlin upp mot freja, såg Andreas på vägen så ropade på han och fick sällskap ^^
Fick även låna en ny bok :) Aja avslutningen va som vanligt, fick blomma pga rig och sen skulle jag skynda mig ner till tåget, som jag inte hann med... Aja upp för Wetterlin igen och sen när jag gick förbi Willy:s är det någon som ropar på mig... Andreas x) Hahah aja pratade med honom en stund till och sen drog jag mig bort till mammas jobb och åkte med henne hem :)
Och jaa, nu sitter jag här och hoppas på att kunna hitta på något trevligt att göra tills jag somnar, kanske snacka med ngn trevlig ^^
Puuuss

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0