Top Notch

Allt känns så just nu, helt perfekt bara! :)
Gårdagen (lördag asså) började bra, läste ett gulligt "godnatt-sms", mindes hur bra allt va när jag somnade och kunde le och tänka att dagen skulle bli bra, bekymmerslös. Längesen jag vaknade och kände så, i flera månader har allt känts tungt och jobbigt, få gånger har jag varit på riktigt bra humör. Idag kunde jag vakna och må bra, slöa hela dagen och ändå behålla den där känslan av... något bra bara lixom, på kvällen drog jag ju till Olivia, innan hade jag blivit överöst med komplimanger om hur fin jag va så kunde även då gå hemifrån med ett leende och när jag kommer till olivia får jag även där komplimanger om hår, kläder och naglar och blir på ännu bättre humör, spelar lite spel och skrattar så ofantligt mycket. Åt en supergod kladdkaka med glass och hallonsås till, mums! Sen kolla vi en riktigt bra film och dessutom får jag när filmen är slut ett sms från någon jag verkligen saknar som inte pratat med mig sen, jaa förra året (asså på 16 dagar drygt) så blev så himla glad för det med! Känns verkligen som allt blir bra nu, att jag kan bli lycklig igen :D
Men ska nog sova nu, match om 12 timmar drygt och känns som det komme gå bra :) Även om vi förlorar tror jag mitt humör kommer vara bra ;)
Puss och godnatt ;*

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0