Tagga!

Dunkar underbar musik (System Of A Down atm) och taggar för träning ikväll! Ville träna igår med, tror jag kom in i ett träningsflyt efter RiG haha ;) Men asså jag vill verkligen träna mer nu, va ju inte överdrivet hemskt så jaa, kanske är det något för mig trots allt? om jag nu kommer in... Men jaa volleybollen känns undebarare än någonsin så ser fram emot att få köra på idag, visa att min spänst blivit bättre (12 cm!!) och helt enkelt försöka visa alla att jag hör hemma på RiG! ;D
Vill göra mina föräldrar stolta och visa att jag oxå är duktig på idrott, inte bara min bror som är stjärna i det!
Så nu jäklar, svaret kommer nästa vecka och kommer jag in så ska jag ge mig fan på att börja träna ordentligt!
Puss

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0