Reserv

Fick mitt besked från RiG idag, är reserv så tackar någon nej har jag en plats! :D Så himla stolt över mig själv. trots att jag inte vet om jag kommer in än så känns det så himla bra att jag fortfarande har chansen, lite ledsen för dom som helt säkert inte kommer in men kan ändå inte släppa att jag faktiskt tagit mig så himla långt, jag är trots allt inte värdelös! :)
Det var mamma som smsade och sa att jag fått ett brev från falköpings kommun och att det ju troligen va från RiG så bad mamma öppna och hon skrev att jag va reserv, sen ringde hon upp och läste upp brevet och sa att hon va stolt över mig, kändes bra :) Känns som att den här familjen mest sett min brors framgångar i fotbollen men att jag fått en framgång inom min idrott känns toppen! :D
Sen vet jag oxå att en tjej jag pratade en del med under uttagningarna kom in så hoppas ännu mer på att komma in nu :)
Åh vad bra allt känns, nu vill jag bara att dom ska ringa och säga att någon tackat nej och att det finns en plats till mig :D

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0