Nattuggla

Kan verkligen inte sova, har försökt hur länge som helst! Plockade upp en gammal bok för en halvtimme sen, Liv & Lovisa grymt bra är den, läst 2 eller 3 gånger tidigare... Har läst exakt 68 sidor nu, orkar inte läsa mer trots att jag känner mig pigg nog. Ingenting finns att göra vid den här tiden på dygnet, finns inte en enda människa som vill underhålla mig, om någon nu är vaken så dissar den mig. (Vet 2 st som inte svarar på sms t.ex.) Åh skulle verkligen behöva prata med någon, ett litet fint telefonsamtal just nu hade vart bäst.
*suck* inget nytt händer på FB heller, vad kan man förvänta sig egentligen men..? Stunder som denna jag önskar att allt var som förut, då kvittade tiden på dygnet, jag hade alltid någon. Nu är jag ensam igen, snart är klockan halv 4 på morgonen och ja känner inte ett uns av trötthet, bara ensamhet. Önskar att jag vågade ta mod till mig och ringa, pratade med någon annan filur. Varför är jag ens vaken? Varför är jag inte trött? Mitt dygn är felvänt, känns som jag borde befinna mig i en annan del av världen där det inte är mitt i natten i början av småtimmarna då alla sover. Får försöka hitta nått tidsfördriv som funkar...

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0