From somewhere else

Bild från en bok i fysiken idag, riktigt cool tycker jag ;)

Rätt slö idag, känns som jag knappt gjort något alls i skolan och mest längtat efter att komma hem!
Åt Ciabatta och räksallad till Lunch, amazing.
Lunchrast med Becka, slår det mesta asså! Idrotten kan ju dra åt HEL*ETE!
Annars rätt lugnt idag, ATM äre musik och så som gäller, lirat cod ett par timmar förut ;)
Imorgon blir det en svettig dag, friluftsdag med skolan sen match med U21 mot RIG + träning på det!
Men jag älskar't! Så himla kul att få va med damerna ;)
Men men, fick reda på hur jag ska göra med gymnasievalet idag med, väljer som om jag inte kommer in på rig och kommer jag in ändrar jag i omvalsperioden ;)
Nu ska jag fortsätta chilla en stund och lyssna min fantastiska musik!
(Haha roligt att det tog mig en halvtimme att skriva det här!)
PUSSAR

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0