Blöh

Är så himla trött! Ändå vill jag inget hellre än att dra ut med kompisar just nu! :) Längtar så himla mkt efter att träffa någon och prata face to face, blivit lite mycke msn och sms det senaste... Sen så behöver ja träna oxå, jag ska ju visa vad jag går för om en vecka, hjälp! Jag vill verkligen bli antagen men då blir det skit med gymnasiet, lixom jag vill ju gå i Skövde? :( Men ändå, RiG, vilken möjlighet om jag blir antagen, vore helt fantastiskt! Lixom åh va jobbigt! :( Min riktiga framtid finns ju trots allt i Skövde, inte i lilla tråkiga falköping... Åh va svårt allt ska vara! Samtidigt vet jag ju, RiG blir MASSA träning och mig beskriver man inte direkt med träningsflitig...
Äsh, hej svejs

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0