At the top of the world

Bra uppdatering idag, eller inte! ;)
Men har faktiskt haft fullt upp, skola, baka träna, mer hinner man inte!
Va i alla fall och dansade med skolan, gick utmärkt lite synd bara att man inte missade tyskan ;)
Kom hem, bestämde mig för att hålla löftet till laget och bakade en rulltårta som jag gjorde till små söta bakelser (som jag glömde ta kort på), blev mycket uppskattat när man bjöd laget runt :)
Sen vid 7 drog vi igång och tränade, hade redan fått massa grattis (hade min All Star Team-tröja) och sen hämtar damlagets tränare, Jocke, Sara som skulle få hänga med dom som 2:a passare på SM-kvalet i helgen. Han sa oxå att det troligen fanns plats för en till så Cissi va rätt snabb med "jag och Sara spelar ju alltid ihop" haha sant ju :)
Jocke kom i alla fall tillbaka när vi stretchade och pratade med andreas som plötsligt kollar på mig och bara "Johanna!" och pekar mot dörren till B-Hallen där damerna tränade. Shit va glad jag blev, allt går verkligen bra just nu! Så tränade altså med dom och kommer troligen vara med i laget som ska kvala på lördag och sen sa Fidde att jag även kunde träna med dom på torsdag och va med på matchen dom hade mot RiG på onsdag! :D
Lycka!! Träningen gick sådär men fick mycket beröm så kändes himla skönt och är verkligen på toppen-humör!
Ska väll dock sova nu, det är en dg imorgon med, även om jag ska vila då ;)
Pussar och Natti ;*

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0