All Star Team | Vinst mot Arvika

Stolt tjej? - Oh ja!

Hemma från Sm-kvalet i Degefors, ganska bra helg trots 5:e Plats och ingen säker biljett till SM.
Började med förlust mot Västra Ämtevik (som till slut blev segrare med Orion som 2:a) och sedan en go vinst mot Örebro, bra match måste jag säga! Deras tränare tyckte det va synd att vi inte gick vidare och sa att vi va duktiga, trevligt! :) Idag inledde vi med förlust mot Lindesberg och förlorade därmed den säkra biljetten till SM men slog sedan ett lag som jag inte minns namnet på och sedan en HÄRLIG vinst mot Arvika!
Sen blev det dusch och ut och kolla en bra final och invänta prisutdelning.
Sen började dom ropa upp "All Star Team" - turneringens bästa spelare på varje position. Först Liberon som blev en jätteduktig 98:a från Västra Ämtevik och sen blev det dags för Centrar (min position).
"Och från Falköping - nummer 8 Johanna Hallin!" Trodde jag skulle smälla av, så himla glad blev jag!
Made my day!
Nu ska jag fortsätta sociala en stund sen sova, det behöver jag! ;)
Natti ;*

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0