12:e Januari

Fotograf: Rebecka
Gillar bilden måste jag säga, inte sett den bland alla andra förän för ett par dagar sen.
Tokigt, den har funnits på datan sedan...*kollar kalendern* 16 Oktober, typ :)
I alla fall, 12 dagar har snart gått på det nya året, känns inte som jag gjort någonting vettigt för lixom vad jar jag hunnit med? RiG uttagningar och första dagen på sista terminen i 9:an, början på slutet typ.
Känns ändå ganska skönt att om 6 månader har jag inte skolplikt längre (även om jag kommer plugga minst 6 år till troligen) och jag har oxå fyllt 16 och har ett helt underbart sommarlov som väntar. Vet inte vad som händer på vägen tills dess men jag hoppas på det bästa! :)
Vet i alla fall att oavsett vad blir sommaren GRYM!
Haha men men, här sitter jag med min julmust och låter fingrarna skriva på om framtiden, ganska skönt att äntligen våga drömma igen ändå. Se framtiden som något bra och som jag längtar efter och inte bara blicka tillbaka, jag tror verkligen att det blir bra den här gången, jag ska göra mitt bästa för att det ska bli det! :)
Haha kanske borde skriva en bok istället... Vem vet vad framtiden har att erbjuda?
Just nu ska jag i alla fall sörpla vidare på min julmust och drömma mig bort en stund, drömma, längta och hoppas på att drömmar slår in... (Jag så ju en stjärna falla för ett par veckor sedan, kanske slår den önskningen in?)
Pussar på er (om någon faktiskt läser?)

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0