Svårt att sova

Antar att ingen är vaken såhär dags... Vaknade till och kan verkligen inte somna om nu, tänker för mkt, funderar, längtar och saknar. Är ändå troligen lyckligare nu än jag varit på drygt 6 månader, känns konstigt. Kanske därför jag funderar så mycket, vad är det som får mig så glad? Haha det vet jag ju men det är tyvärr inget jag kan ha som ständig glädjekälla, måste hitta något annat även om jag verkligen trivs med den här situationen... När jag klev av bussen i tibro igår va jag så himla nervös men känns som att allt bara släppte sen, vågade vara mig själv. Skönt med människor som kan få en att slappna av, mår så bra av det. Bara veta att jag duger precis som jag är! Längtar verkligen efter att ständigt kunna ha det där, någon som alltid finns och får mig att känna mig lugn och trygg. Puss

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0