Dag 09 - Det ni inte visste om mig

Hum, svår en måste jag säga!
Men haha, jag är jäääävligt paranoid! När jag är på offentlia platser t.ex. Resecentrum i Skövde får jag känslan av att andra tonåringar som ser mig snacka om mig och hur konstig jag ser ut och hur patetisk jag är som går där helt själv! Haha en av dom jobbigaste grejerna jag gjort va att dra runt inne på Commerce helt själv utan något direkt mål och blev sittande på en bänk utan att något att göra, ush! I sånna lägen brukar jag ta upp mobilen och smsa eller låtsas att jag gör det ;) Haha jättelöjligt kanske men tror alltid att folk skrattar åt mig bakom min rygg och är ju så blyg så vill helst springa iväg då! :$
Men men, blivit mycket säkrare än jag va förut i alla fall! :D

Feedbacks ;)
Postat av: rebecka

vem blir inte sån på rese i skövde?.... :p

2011-02-23 @ 17:46:53
URL: http://likemortalsdo.blogg.se/

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0