Dag 08 - Min första kärlek

Beror på hur man ser det hela :)
Min första verkligt brinnande kärlek och oxå första seriösa förhållande var Jesper Nilsson, aka Nisse.
Lärde känna honom efter ett läger där jag (lustigt nog) blev småkär i hans polare som jag sen blev kompis med. Så träffades ju lite med gemensamma polare och började såsmåningom smsa en hel del och han blev kär i mig och jag i honom. Blev tillsammans 9/12 2009 så det är ett tag sen, fick drygt 10 månader tillsammans och vi hade verkligen massa kul under den tiden! Kan inte förneka det även om vi inte kommer överens numera...
Kan ju säga att jag nästan bodde i Tibro under sommalovet, trivdes verkligen där med honom och hans familj, kollade oräknerliga antalet filmer och lyssnade massa musik, lärde mig mycket måste jag säga ;)
Han är ju född 1994 så är altså året äldre och när han började gymnasiet i höstas förändrades allt och vi sågs sällan och han tappade känslorna, vi försökte va vänner ett tag men slutade bara i bråk så bröt kontakten.
Men men, that's life! :)

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0