Dag 03 - Mina drömmar

Jag hade en enda stor, till och med enorm dröm förut. Jag ville verkligen mer än något annat komma in på volleybollgymnasiet och ja, nu är målet uppnått! Jag har nog faktiskt inga egenliga drömmar just nu, jag är bara lycklig med livet som det är! :) Självklart vill jag lite småsaker som kanske hitta en sjysst kille, få ett slut på bråk med vissa och sånt men det löser ju sig, det är inga direkta drömmar :)
Min enda dröm var verkligen att komma in på RIG och ja, jag lyckades ju! Hur många får sina drömmar att slå in egentligen? Jag kunde ju självklart påverka en hel del själv för den här drömmen men ändå, att uppnå sina drömmars mål slår allt!
Jag vet mycket väl att jag kommer vara väldigt upptagen med träning och match under gymnasietiden och dessutom ska jag ju läsa teknik så kommer inte ha så mycket tid över om man säger så men vetskapen att jag får hålla på med det jag älskar, att jag lever drömmen, är värt mycket mer än att få ha några timmars fritid på eftermiddagen.
Mina underbaringar, hatar att behöva lämna er ♥

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0