Stora Årsmötet, Svenska Kyrkans Unga, 2011

Fyrishov, Uppsala, A-hallen
Plenum

Bordsklotter

Vi hade finaste bordet...
Min Plats

Uppiggande!

Röstning!

Uppsala Domkyrka!

Tidsfördriv (a)

211311 Hallin Johanna, Floby/Gökhems lokalavdelning, Skara drstrikt.
Haha har altså varit på Svenska Kyrkans Ungas stora årsmöte sen i lördags! Åkte från Falköping 06.00 och var i Uppsala ca. 12 :) Har varit 4 mycket spännande dagar fyllda med skratt och spännande diskussioner om såväl Motioner och Propositioner som annat! En mycket spännande diskussion var angående Vegetarisk mat på arrangemang, denna klubbades till min stora lycka igenom! Har faktiskt ätit vegetarisk mat ungefär 50% av alla måltider under SÅM då det fanns som alternativ, även testat vegansk mat. Kan även glatt meddela att båda Skara stifts motioner klubbades igenom och 2 av våra medlemmar kom in i FS (Förbundsstyrelsen), grattis till dem!
Har varit toppen på mötet trots brister i planeringen och annat! Är absolut sugen på att åka på fler SÅM :)
Många nya bekantskaper, lärdommar och minnen bär jag med mig från mitt allra första Stora årsmöte!
Och till sist; "Vi var som Jehovas Vittnen utan att knacka på!"
Puss!

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0