Weekend

Helgen har varit helt awesome! Började med att kunna ligga kvar i sängen klockan 8 i torsdags, gick väll upp runt halv 9 sen. Packade det sista och åt i lugn och ro frukost, vid 10 kom farmor och hämtade mig och körde in till stan :)
Stod sen och väntade med Emma i freja och kikade runt på bekanta ansikten som oxå väntde på att någon skulle hämta oss. Till slut fick vi i alla fall komma upp i samlingsrummet på ovanvåningen och där fick vi all info om lägret sen gick vi och käkade och sedan ner till "bunkern" där vi skulle sova. Sedan dags för träning, rätt lugnt boll-pass, roligt vare! Sen mellanmål, vila lite och träna igen! Nu va det tester som brutalbänken, spike-hopp (räckhöjd) och stillastående hopp, vi mätte även längd, "wings" och räckhöjd stående :)
Är fortfarande "bara" 179 cm men hade förbättrat spänsten igen! :D stillastående hopp mätte 32 cm och jag nådde 273 cm med spikehopp! Wihoooo! :D Inget fantastiskt resultat men mitt mål var att komma över 270-gränsen, nu siktar jag på 280 ;)
Sen var det middag efter det och ner i bunkern och chilla innan säng-dags :)
Sen, upp vid halv 7, frukost 7, träning 8! Körde i alla fall ett till soft boll-pass :)
Okej orkar inte direkt berätta mer men helgen gick i ungefär samma mönster, förutom att vi va och kollade på lägenheter igår och idag har vi gått igenom träningsprogrammet och haft ett avslutande boll-pass. Tycker faktiskt att jag lyckas bättre med spike nu :) Har ju gått spiker i stort sett hela helgen :D Roligt vare :3
Vet vad jag ska föreslå för block-övning på torsdag med ;)
Puss

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0