Vem tog min energi..?

Är så fruktansvärt trött just nu, sovit i ungefär en timme men vill helst krypa ner i sängen och sova mera fast vet att det går icke! Ska för det första göra mitt träningspass sen måste jag försöka skriva på min väldigt försenade uppgift i Fysiken... Känns tungt just nu eftersom jag verkligen inte orkar, vill mest sova och få tillbaka energin igen! Kanske vädret som har inverkan, kanske är jag på väg att bli sjuk eller så säger kroppen helt enkelt ifrån på grund av d senaste veckornas stress, knappt hunnit vara hemma och än mindre har jag fått sova ordentligt då jag varit upptagen varenda helg! Just nu vill man ha en sån där mysig helg hemma med den man tycker om och bara kolla film, mysa och slöa, saknar det där! Men nej i helgen är det ju SM med u17 så blir inget sova här, kanske en timme på tåget och i alla fall 6-7 timmar på nätterna då vi sover i en skolsal och kommer behöva gå upp tidigt dessutom! Men men, blir väll troligen lite break efter det då vi har påsklov och sen på helgen är jag bara uppbokad med födelsedags-firande! Fyller ju 16 om 2 veckor och en dag ;) Kommer bara fira med släkten som vanligt, är ingen sån som bjuder hem alla kompisar och festar gärnet när jag fyller år, känns onödigt lixom!
Aja ska se till att göra det där programmet nu och sen sätta mig och skriva!
Puss

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0