the end is near

Just nu längtar jag bara till sommaren, sluta 9an och komma bort från alla! Trött på alla falska bitches asså, trött på att jag inte räknas som en i gänget längre bara för jag har nya kompisar oxå. Fy fan vad jag hatar den här jävla skiten!! På ett sätt hatar jag att jag oxå måste lämna de få jag faktiskt kan lita på men aja, jag lär få nya vänner och det ska bli så jävla skönt att slippa alla äckliga små lögnare, ryktesspridare, nyfikna jävlar och dom som tror att dom vet så jävla mycket. Ska bli skönt att få en nystart med människor som inte känner mig och får bilda en ny uppfattning och inte ha den där som hängt med mig hela skoltiden! Åh vill träna nu, slänga in en extra träning just nu och gå ut och spela beach med tjejerna... FAN! Okej måndag, måndag, måndag! Då kommer allt släppa...

Feedbacks ;)
Postat av: CISSI

haha helt rätt! Är det nån träning då? :O Det är väll bara för u21? :)

2011-04-23 @ 14:00:52
URL: http://heeltgalen.blogg.se/
Postat av: Abdullahithale

Great site. Keep doing.

2011-10-06 @ 11:33:12
URL: http://abdullahithale.blogsmile.com

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0