Late night, or something...

Okej klockan är 11, borde sova jag vet ju det men kan inte, tänker sådär mycket igen. Funderar på att skriva dagbok, längesen nu... Jag önskar jag kunde ge bort lite tankar eller läsa andras så jag kunde få svar på mina funderingar, vore toppen. Ska önska mig förmågan att läsa tankar i födelsedagspresent, hoppas jag får den...
Önskar jag visste. Visste vad jag skulle göra och hur allt är och vore ännu bättre om jag kunde tyda mig själv..
Ena sekunden längtar jag till RIG och allt och sen bryr jag mig inte ett skit längre och önskar det blivit volvogymnasiet ändå. Vill ha tillbaka sommaren 2010 nu, mer än någonsin önskar jag att jag slapp fundera så mycket, bara va. Veta precis vad jag har och inte har och slippa fundera så himla mycket.
Aja är la bara att vänta och se så löser sig det mesta, måste sluta tänka och låta saker vara och se sen vad som händer! Nej ush va deprimarad jag låter, vrf blir jag alltid såhär på kvällen?
Puss

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0