Hey sunshine!

Älskar solen och värmen! Suttit ute i t-shirt, uppvikta jeans och med pappas ray ban's på nästippen och läst i en av världens bästa böcker Djävulens Märke :) Läst den förut men ville läsa om den! :D Haha lite lustigt att jag haft den sen 2009 och den stod i min bokhylla nästan ett år innan jag läste den, tack för tipset Simon! ;)
Anyways, skoldag som vanligt idag men har varit helt ok förutom att jag blev helt snurrig på kemin och va tvungen att lägga huvudet mot bordet... Jaja inte sitta och tycka synd om mig! Okej jo lite till, bara för jag fått svara på frågan "Var är Rebecka?" ofantligt många ggr idag... Okej nu slut på självömkande! :D
Vädret är great, jag ska träna om ett tag och så plus att det är SM i helgen!!! :D Woooho!
Längtar som bara den asså, allt på topp! Eller mja vill hinna träffa lite folk snart med men är ju påsklov nästa vecka så ;) Men men ska dra och byta om nu,
PUSS

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0