dra åt...

Så jävla trött på alla falska fittor som kallar sig mina "vänner"! Inte fan är ni mina vänner när ni skiter fullständigt i mig och stänger mig ute hela jävla tiden! Inte fan är jag en av er längre, nej bara för jag skaffar lite nya vänner oxå så kan ni ju inte låta mig tillhöra "gänget". Fy fan för sånna som er, är så jävla less på er nu. Vill bara sluta och slippa er och all skit, vill glömma er och va med dem jag faktiskt kan lita på, dom som inte bara låtsas bry sig ett tag för att få veta alla hemligheter och allt om mitt privatliv.
Helvete va trött jag är på d här.

Feedbacks ;)
Postat av: Corneliuszahra

Great site. Good info

2011-10-19 @ 09:50:43
URL: http://corneliuszahra.blogbrief.com

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0