Birthday

Idag är ingen vanlig dag, för idag är det min födelsedag! :3

Hihi ja fyller då 16 år idag, inget speciellt idag direkt, bara typ drygt 50 grattis på FB och några på sms och massa i skolan, haha :) Än så länge då, dagen är ju inte slut än ;) Aja ska fira med att åka och träna (skräll) och hoppas jag får spela mycket! Ska även inviga mina nya shorts, blir awesome ^^
Funderar även på att baka maränger och sen käka glass med hallonsås och maränger, vore gott :3 Men får se om jag orkar, haha :) Aja ha det bäst, det tänker jag!
Pussar!

Feedbacks ;)
Postat av: rebecka

gratttttiiiiis igen <3

hoppas kramen imorse räckte lite iallafall. det gjorde den för mig.

2011-04-27 @ 19:09:13
URL: http://likemortalsdo.blogg.se/

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0