4/4 2011

Cha chaa bloggen! Idag har jag tiep vart i plugget sen drog jag på stan och shoppade!
Fast nej.
Hej bloggen, helt vanlig måndag idag och jag har som vanligt varit i skolan, lite jobbigt att gå i trappor med min träningsvärk! Hade dock bara lektioner på fm för vi åkte in till stan och dansade sen, roligt! :D
Är faktiskt på riktigt bra humör, ikväll ska jag träna, imorgon går hela skoldagen till en tema-dag om förintelsen, toppen! :D Sen efter skolan drar jag och träffar en polare, göttans! Va ett bra tag sen så bli nog trevligt :)
Nu började världens bästa låt spelas oxå (My Heroine - Silverstein ps. lyssna på den aukustiska om du inte gillar den här versionen) så det blir bara bättre! :D
Lycka asså, va ett tag sen jag längtade så mycket efter att träffa någon! ;) Hihi aja skriver kanske mer sen och annars får ni up-date imorgon,
Puss

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0