Sommar vs Vinter

Sommaren va kort, som vanligt...
Hösten är faktiskt här och jag längtar nästan faktiskt efter korta dagar och blåsiga kvällar när man sitter inne och myser med en bok eller film! Klart jag har kollar massa film i somamr men det är inte alls samma sak, hösten är grymt mysig med läger och sover ute sista gången för i år om 2 veckor. Men jag längtar verkligen mest efter vintern med snö, mysiga advents-stjärnor och såklart jul, vintern är verkligen helt fantastiskt mysig och december månad blir ju ännu mer speciell för mig i år eftersom jag firar 1 ÅR(!) med Jesper och dessutom måste se till att få bra julbetyg eftersom jag måste söka till gymnasiet i Januari, tiden går fort!
_
Aja, Jesper har för övrigt varit här i helgen och sen så har jag kollat på moppe i veckan, pappa va och kolla på en idag som det ev. blir, kursen går jag troligen i blrjan av oktober om vi inte hittar en som börjar tidigare! :)

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0