Myshelg :}

Igår gick jag upp tidigt. Skulle shoppa vinterskor sen vidare till Skövde sen Tibro, dumpa väska och sen Skövde igen :) Hittade ett par rätt fort, juste köpte ju nya inneskor till gympan oxå.. Blev även lite smink och nagellack en en ny hårspray ^^
Sen drog jag till Skövde, vänta där på bussen i nästan 2 timmar, hade sällskap en stund iaf av Coffe, 3vligt :)
Sen blev det Tibro i typ en timme sen tillbaka till Skövde, hämta ut biljetter, köpte godig, gick på promenad sen tillbaka till bion. Såg "Resident Evil - Afterlife" i 3D, första Zombiefilmen jag sett och d va mkt coolt, kanske lite på grund av att det var i 3D men ;)
Aja tillbaka till Tibro på kvällen, sällskap av Coffe oxå, satt och lyssnde på musik hela bussresan medan nisse och coffe satt och flumma ;o
Käkade lite sen gick jag och la mig typ vid 12 och Nisse skulle läsa 30 sidor först så han la sig senare, vet inte när men jag vakna när han kröp ner under täcket iaf.
Idag har vi kollat "Dawn of the dead" utterligare en Zombiefilm, ganska bra den med :)
Sen snabbt käk och sen hem, lr ja fick ju sitta i Skövde närmare en timme först, tråkigt :(
Väl hemma va det i stort sett bara att vända för sen bar det av till tonår, mysigt det med :)
Nästa helg är det Nattkampen!

Feedbacks ;)
Postat av: Rebecka

HAHAHHAHAHH utterligare <3 stavningen!

2010-09-20 @ 16:05:26
URL: http://uforomeo.blogg.se/

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0